Гарантія та сервіс
27.09.19
0 Коментарі
Ми пропонуємо тільки сертифіковану
на європейському ринку продукцію. Купуючи товар
в нашому інтернет-магазині, ви отримуєте сертифіковану техніку і гарантійне обслуговування.
З усіх питань гарантії та сервісу
звертайтесь за телефоном +38 (067) 332-83-30, а також Ви можете залишити заявку на сервісне обслуговування
на сайті в розділі Зворотній зв'язок
Гарантійні зобов'язання і умови
Магазин Євро розпродажів. безкоштовно усуне всі виявлені недоліки товару протягом гарантійного
терміну експлуатації. Винятком є такі випадки:
1. Гарантійні документи і чек відсутні або заповнені не повністю або з помилками, і мають виправлення,
відсутні штамп продавця і Ваш підпис на згоду з гарантійними умовами, неможливо вважати серійний номер з вироби.
2. Збіг гарантійний термін, зазначений в гарантійному талоні.
3. Виріб має механічні пошкодження (тріщини, відколи, подряпини, відшарування матеріалів), має ознаки
попадання всередину будь-яких рідин, комах, металевих частинок або інших предметів, які привели до виходу
пристрою з ладу. Є ознаки хімічних і термічних ушкоджень.
4. Спроба ремонту пристрою або його модифікації, здійснена будь-персоною.
5. Використання в комерційних цілях, в місцях загального користування або в медичних установах і на підприємствах.
6. Експлуатація в електричних мережах з відхиленнями більше 5% по напрузі, і 0,2% по частоті мережі, крім виробів,
обладнаних системою захисту від коливань напруги, а також в разі потрапляння блискавок в мережу.
7. Надмірне забруднення вентиляційних отворів і неправильний догляд за технікою.
8. Освіта накипу на нагрівальних елементах (для пристроїв, якими обладнані).
9. Гарантії не підлягають витратні матеріали, в тому числі лампи.
10. У разі відмови в гарантійному обслуговуванні ми надаємо акт технічного висновку
і / або робимо відповідний запис в гарантійному талоні.
11. Ми не несемо відповідальності за наслідки для здоров'я і майна споживача і третіх осіб, викликані
неправильною установкою і підключенням вироби, використання вироби в невідповідність з технічними умовами.
Сервісна процедура
Магазин Євро розпродажів безкоштовно усуне всі виявлені недоліки товару, що відбулися з вини виробника, протягом
гарантійного терміну експлуатації.
1. Ознайомтеся уважно з інструкцією до товару. Якщо Ви все перевірили і переконалися, що дана інформація не допомогла, переходите до наступного пункту.
2. Зробіть заявку на сервісне обслуговування звернувшись на телефон магазину: +38 (067) 332-83-30. Перед дзвінком переконайтеся, що у Вас підготовлена необхідна
інформація для прийняття менеджером вашої заявки: модель Вашої техніки, докладний опис несправності, дата придбання
вироби, Ваші контактні дані (ПІБ, адреса, номер телефону, мейл), а також переконайтеся в наявності оригіналів
гарантійних документів (чек, гар.талон)
3. Після прийняття Вашої заявки на обслуговування вам на вказівок телефон вишлють реквізити для доставки на наш сервіс.
4. Під час обслуговування буде проведена діагностика Вашої техніки і визначена несправність. По можливості
несправність буде усунена протягом 14 днів, або ж, у разі необхідності замовлення запчастин, буде потрібно уточнення строків гарантійного ремонту.
5. По завершенню гарантійного ремонту сервіс зафіксує в гарантійному талоні необхідні
дані про проведений ремонт і продовжив термін гарантії на термін дорівнює кількості днів у ремонті
(З моменту проведення діагностики до моменту завершення ремонту).
Залишити ваш коментар